- všechny zaměstnance, kteří jsou vystaveni rizikům, plynoucím z konfliktních situací na pracovišti nebo v osobním životě
- zdokonalení schopnosti orientace v situaci, která je náročná na prožívání, koncentraci a správnost rozhodnutí
- uvědomit si základní principy vzniku konfliktů a možnosti jejich zvládání v interpersonálních vztazích
- rozšíření repertoáru kom. dovedností
- 7 hodin s možností sebepoznání a skupinovým cvičením
- 4 -7 hodin (předcházel-li výcvik komunikace)
- co je konflikt, jeho příčiny
- bariéry v konfliktních situacích
- proč je konflikt užitečný
- přístupy k řešení konfliktů
- postupy při řešení konfliktních situací
- možnosti a styly řešení konfliktů
- techniky zvládání konfliktů
- osobnostní typy v konfliktech
- efektivnější řešení problémových a konfliktních situací
- lepší spolupráce mezi jednotlivci a pracovními týmy
- menší napětí a stres
- rozvoj samostatnosti v hledání nových řešení s vnitřními a vnějšími klienty
- urychlení komunikačně náročných činností a dosažení měřitelných výsledků práce