Určeno pro:

  • všechny zaměstnance, kteří jsou vystaveni rizikům, plynoucím z konfliktních situací na pracovišti nebo v osobním životě

Cíl:

  • zdokonalení schopnosti orientace v situaci, která je náročná na prožívání, koncentraci a správnost rozhodnutí
  • uvědomit si základní principy vzniku konfliktů a možnosti jejich zvládání v interpersonálních vztazích
  • rozšíření repertoáru kom. dovedností

Délka:

  • 7 hodin s možností sebepoznání a skupinovým cvičením

Délka:

  • 4 -7 hodin (předcházel-li výcvik komunikace)

Obsah:

  • co je konflikt, jeho příčiny
  • bariéry v konfliktních situacích
  • proč je konflikt užitečný
  • přístupy k řešení konfliktů
  • postupy při řešení konfliktních situací
  • možnosti a styly řešení konfliktů
  • techniky zvládání konfliktů
  • osobnostní typy v konfliktech

Efekt pro firmu:

  • efektivnější řešení problémových a konfliktních situací
  • lepší spolupráce mezi jednotlivci a pracovními týmy
  • menší napětí a stres
  • rozvoj samostatnosti v hledání nových řešení s vnitřními a vnějšími klienty
  • urychlení komunikačně náročných činností a dosažení měřitelných výsledků práce
Zvládání konfliktu