Určeno pro:

  • všechny pracovníky
  • manažery na všech úrovních

Cíl:

  • seznámení s principy a zásadami asertivní komunikace
  • nácvik klíčových dovedností asertivity
  • prohloubit sebepoznání a rozvoj vlastní osobnosti
  • posílit osobní image
  • pozitivní myšlení a zdravé sebeprosazení
  • seznámit s asertivními právy a technikami, umožňujícími zvládání obtížných situací v pracovním i soukromém životě.

Délka:

  • 7 hodin s intenzívním nácvikem, dopo-ručujeme navázat kurzem zvládání konfliktů

Obsah:

  • asertivita jako součást efektivní komunikace, principy a pravidla
  • základní typy chování, nejčastější komunikační hry a reakce na ně
  • asertivní práva a povinnosti
  • asertivita, agresivita, manipulace, pasivita a jejich důsledky na mezilidské vztahy
  • ef. komunikace a její projevy
  • výklad a procvičování typů asertivních technik, využití asertivity na pracovišti
  • dávání a přijímání kritiky a pochvaly

Efekt pro firmu:

  • lepší mezilidské vztahy a klima na pracovišti
  • přesnější a pružnější řešení problémů
  • menší nemocnost a fluktuace
  • vyšší výkon firmy jako celku
Asertivní komunikace