
Název kurzu: HODNOCENÍ ZAMĚSTNANCŮ
Určeno pro:
- vedoucí pracovníky
Zaměření na problém v praxi:
- hodnocení pracovního výkonu zaměstnance formou strukturované osobní komunikace je jednou z nejdůležitějších činností manažerů
- někdy se těchto rozhovorů obávají jak manažeři, tak i zaměstnanci
- po úspěšně provedeném rozhovoru mívají jeho účastníci pozitivní pocity, což je podle našich výsledků po výcviku reálné
Cíl:
- získat základní informace k přípravě a vedení hodnotícího rozhovoru
- uskutečnit nácvik hodnotícího rozhovoru
- dozvědět se co konkrétně se účastníkům daří a v čem by se mohli zlepšit
Délka:
- 4 -7 hodin (předcházel-li výcvik komunikace)
Obsah:
- význam hodnocení pro zaměstnance, firmu, nadřízeného zdůraznění jejich nutnosti pro kvalitu komunikace
- struktura hodnotícího rozhovoru
- formuláře a metodika hodnocení
- nácvik hodnotících rozhovorů
- základní chyby manažerů a hodnocených při rozhovoru
- dokumentace a využití postupů
- ukázky z videoprogramu
Efekt pro firmu:
- nárůst jiné motivace, než finanční
- možnost plánovat osobní rozvoj a kariérový růst zaměstnanců
- větší spokojenost nadřízených i podřízených ve firmě
Kurzy ve firmách
- Vnímání a komunikace
- Asertivní komunikace
- Hodnocení zaměstnanců
- Zvládání konfliktů
- Autorita a delegování
- Vedení lidí a řízení práce
- Motivace a loajalita
- Zvládání stresu a osobní plánování
- Prezentační dovednosti
- Příprava a vedení porad
- Manažerské dovednosti pro vrcholové manažery
- Manažerský výcvik v přírodě
- Další kurzy
Rozsah kurzů je možno přizpůsobit
dle požadavků klienta.
© Cizner Consulting 2002 - 2013
Kopírování obsahu tohoto webu či jeho části, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu Ing. Petra Ciznera, Ph.D. zakázáno.
Kopírování obsahu tohoto webu či jeho části, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu Ing. Petra Ciznera, Ph.D. zakázáno.