Úvod   •   Zkušenosti a kvalifikace   •   Kurzy ve firmách   •   Otevřené kurzy   •   Fotogalerie   •   Reference   •   Kontakt   •   Aktuality

Název kurzu: HODNOCENÍ ZAMĚSTNANCŮ

Určeno pro:

  • vedoucí pracovníky

Zaměření na problém v praxi:

  • hodnocení pracovního výkonu zaměstnance formou strukturované osobní komunikace je jednou z nejdůležitějších činností manažerů
  • někdy se těchto rozhovorů obávají jak manažeři, tak i zaměstnanci
  • po úspěšně provedeném rozhovoru mívají jeho účastníci pozitivní pocity, což je podle našich výsledků po výcviku reálné

Cíl:

  • získat základní informace k přípravě a vedení hodnotícího rozhovoru
  • uskutečnit nácvik hodnotícího rozhovoru
  • dozvědět se co konkrétně se účastníkům daří a v čem by se mohli zlepšit

Délka:

  • 4 -7 hodin (předcházel-li výcvik komunikace)

Obsah:

  • význam hodnocení pro zaměstnance, firmu, nadřízeného zdůraznění jejich nutnosti pro kvalitu komunikace
  • struktura hodnotícího rozhovoru
  • formuláře a metodika hodnocení
  • nácvik hodnotících rozhovorů
  • základní chyby manažerů a hodnocených při rozhovoru
  • dokumentace a využití postupů
  • ukázky z videoprogramu

Efekt pro firmu:

  • nárůst jiné motivace, než finanční
  • možnost plánovat osobní rozvoj a kariérový růst zaměstnanců
  • větší spokojenost nadřízených i podřízených ve firmě

Kurzy ve firmách

Rozsah kurzů je možno přizpůsobit
dle požadavků klienta.

 
© Cizner Consulting 2002 - 2013
Kopírování obsahu tohoto webu či jeho části, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu Ing. Petra Ciznera, Ph.D. zakázáno.